Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies klikając przycisk Ustawienia. Aby dowiedzieć się więcej zachęcamy do zapoznania się z Polityką Cookies oraz Polityką Prywatności.
Ustawienia

Szanujemy Twoją prywatność. Możesz zmienić ustawienia cookies lub zaakceptować je wszystkie. W dowolnym momencie możesz dokonać zmiany swoich ustawień.

Niezbędne pliki cookies służą do prawidłowego funkcjonowania strony internetowej i umożliwiają Ci komfortowe korzystanie z oferowanych przez nas usług.

Pliki cookies odpowiadają na podejmowane przez Ciebie działania w celu m.in. dostosowania Twoich ustawień preferencji prywatności, logowania czy wypełniania formularzy. Dzięki plikom cookies strona, z której korzystasz, może działać bez zakłóceń.

Więcej

Tego typu pliki cookies umożliwiają stronie internetowej zapamiętanie wprowadzonych przez Ciebie ustawień oraz personalizację określonych funkcjonalności czy prezentowanych treści.

Dzięki tym plikom cookies możemy zapewnić Ci większy komfort korzystania z funkcjonalności naszej strony poprzez dopasowanie jej do Twoich indywidualnych preferencji. Wyrażenie zgody na funkcjonalne i personalizacyjne pliki cookies gwarantuje dostępność większej ilości funkcji na stronie.

Więcej

Analityczne pliki cookies pomagają nam rozwijać się i dostosowywać do Twoich potrzeb.

Cookies analityczne pozwalają na uzyskanie informacji w zakresie wykorzystywania witryny internetowej, miejsca oraz częstotliwości, z jaką odwiedzane są nasze serwisy www. Dane pozwalają nam na ocenę naszych serwisów internetowych pod względem ich popularności wśród użytkowników. Zgromadzone informacje są przetwarzane w formie zanonimizowanej. Wyrażenie zgody na analityczne pliki cookies gwarantuje dostępność wszystkich funkcjonalności.

Więcej

Dzięki reklamowym plikom cookies prezentujemy Ci najciekawsze informacje i aktualności na stronach naszych partnerów.

Promocyjne pliki cookies służą do prezentowania Ci naszych komunikatów na podstawie analizy Twoich upodobań oraz Twoich zwyczajów dotyczących przeglądanej witryny internetowej. Treści promocyjne mogą pojawić się na stronach podmiotów trzecich lub firm będących naszymi partnerami oraz innych dostawców usług. Firmy te działają w charakterze pośredników prezentujących nasze treści w postaci wiadomości, ofert, komunikatów mediów społecznościowych.

Więcej
Piątek, 06 grudnia 2024
Imieniny: Mikołaj, Emilian, Leontyna
pochmurno
4°C

Wydział Zarządzania i Administracji

Wydział Zarządzania i Administracji

Naczelnik WYDZIAŁu– Karolina Filipiak
Tel.: (54) 230 48 67 ,e-mail: karolina.filipiak@brzesckujawski.pl

Piotr Pakulski - podinspektor ds. promocji

Tel. (54) 231 63 10, e-mail: piotr.pakulski@brzesckujawski.pl 

Justyna Ziółkowska - podinspektor ds. administracji i spraw społecznych

e-mail: justyna.ziolkowska@brzesckujawski.pl 

Radosław Suchomski - specjalista ds. obsługi graficznej i promocji

e mail: radoslaw.suchomski@brzesckujawski.pl

 

SEKRETARIAT BURMISTRZA

Agata Gmurczak - podinspektor ds. obsługi administracyjnej

Tel.: (54) 230 48 68, e-mail: sekretariat@brzesckujawski.pl

               

Zakres czynności:

  • obsługi kancelaryjnej, informacyjnej, mailowej i telefonicznej gabinetu Burmistrza oraz Zastępcy Burmistrza, w tym spraw związanych z wyjazdami służbowymi oraz organizacją spotkań;
  • tworzenia raportów i sprawozdań wynikających z przepisów szczególnych oraz bieżącej działalności Burmistrza na podstawie zebranych danych i ich analizy;
  • prowadzenia ewidencji podróży służbowych pracowników Urzędu;
  • organizacji praktyk zawodowych;
  • dofinansowania kształcenia pracowników samorządowych;
  • administrowania spraw związanych z testamentami allograficznymi;
  • przygotowywania i prowadzenia projektów w obszarach społeczno-gospodarczych oraz współpracy z wydziałami i referatami Urzędu w zakresie przygotowania i realizacji projektów o znaczeniu gminnym i regionalnym;  
  • tworzenia i realizacji Strategii Rozwoju Gminy Brześć Kujawski oraz koordynowania działań związanych z gminną polityką rozwoju;
  • sporządzania, koordynowania i monitorowania raportu o stanie Gminy;
  • prowadzenia i przygotowywania budżetu obywatelskiego, w tym przeprowadzania konsultacji społecznych oraz realizacji projektów w ramach budżetu obywatelskiego;
  • obsługi Urzędu oraz innych budynków gminnych związanych z Urzędem w zakresie sprzątania, napraw i usług konserwatorskich oraz administracyjno- gospodarczych;
  • zakupów i gospodarki środkami rzeczowymi majątku ruchomego Urzędu z wyłączeniem sprzętu i akcesoriów komputerowych, w tym dokonywanie ich zakupu, współpraca z komisją do oceny przydatności do dalszego użytkowania oraz komisją likwidacyjną zużytych lub zbędnych składników rzeczowych majątku ruchomego;
  • prowadzenia zaopatrzenia Urzędu w środki czystości oraz dokonywanie zakupu usług niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania Urzędu;
  • zezwoleń na organizację imprez z uwzględnieniem bezpieczeństwa imprez masowych przy imprezach podmiotów zewnętrznych nieruchomości; we współdziałaniu z zarządcą
  • kategoryzacji i ewidencji obiektów turystycznych zgodnie z przepisami ustawy o usług hotelarskich oraz usług pilotów wycieczek i przewodników turystycznych oraz ustawy o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych,
  • prowadzenia rejestru instytucji kultury; 
  • sportu i realizowanych programów sportowych, kultury fizycznej i turystyki; 
  • organizowania narad, spotkań, konferencji i briefingów Burmistrza; 
  • promocji Gminy i Urzędu, w tym kreowania i realizacji polityki promocyjnej Gminy oraz współpracy z lokalnymi mediami i komórkami organizacyjnymi Urzędu, gminnymi jednostkami organizacyjnymi i samorządowymi instytucjami kultury w zakresie promocji i polityki informacyjnej 
  • kontaktu z mediami i przygotowywania informacji medialnych.

 

Stanowisko ds. Projektów- Karolina Rohde  

tel.: (54) 231-63-18, e-mail: k.rohde@brzesckujawski.pl

Zakres czynności:

  • wyszukiwanie naborów i konkursów dotyczących pozyskiwania dofinansowań ze środków pochodzących ze źródeł zewnętrznych;
  • sporządzanie wniosków wraz z załącznikami w zakresie pozyskiwania zewnętrznych środków finansowych na realizacje inwestycji (środki pochodzące z Unii Europejskiej, środki krajowe);
  • pozyskiwanie funduszy na inwestycje energetyczne w Gminie,
  • prowadzenie bieżącej kontroli nad procesem inwestycyjnym / wydatkowaniem środków dotyczącym zadań współfinansowanych ze źródeł zewnętrznych;
  • prowadzenie rozliczenia wydatkowanych środków ze źródeł zewnętrznych;
  • ścisła współpraca z Wydziałem Zarzadzania i Administracji związana z realizacją i aktualizacją Strategii Rozwoju Gminy Brześć Kujawski;
  • sporządzanie informacji o pozyskanych i rozliczonych środkach ze źródeł zewnętrznych dla Referatu Inwestycji i Zamówień Publicznych celem przekazania na majątek gminy,  
  • sporządzanie informacji o inwestycjach współfinansowanych ze środków zewnętrznych w celu promocji zadania

 

Stanowisko ds. Uzdrowiska i Ochrony Zabytków - Marlena Pińkowska-Gawłowska 

tel.: (54) 251 60 75, e-mail: m.pinkowska-gawlowska@brzesckujawski.pl

Zakres obowiązków:

  • administrowanie budynkami gminnymi, obiektami Gminy nieprzekazanymi w trwały zarząd jednostkom organizacyjnym oraz budynkami i obiektami użyczonymi Gminie;
  • planowanie i realizacja konserwacji, remontów bieżących pomieszczeń biurowych oraz gospodarczych znajdujących się wewnątrz budynków Urzędu lub związanych z Urzędem oraz zapewnienie terminowego przeprowadzania przeglądów technicznych; 
  • obsługa funkcjonowania gminy uzdrowiskowej w tym realizacji zadań wynikających z przepisów ustawowych o gminach uzdrowiskowych, spraw dotyczących terenów górniczych wody i borowiny, operatu uzdrowiskowego i statutu uzdrowiska; 
  • opieka nad zabytkami, w tym: sporządzania gminnego programu opieki nad zabytkami oraz sprawozdań z realizacji tego programu, prowadzenie gminnej ewidencji zabytków objętych wojewódzką ewidencją zabytków,  przyjmowanie zawiadomień o odkryciu przedmiotów o wartości zabytkowej lub archeologicznej i zawiadamianie o tym Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków,  uzyskiwanie odpowiednich pozwoleń i opinii od Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków,  sprawowanie opieki nad zabytkami, koordynowanie finansowania prac konserwatorskich, restauratorskich i robót budowlanych przy zabytku, do którego tytuł prawny ma Gmina,  wnioskowanie o przyznanie dotacji celowej na dofinansowanie prac konserwatorskich przy zabytkach, 
  • prowadzenie spraw związanych z planowaniem i sposobem utrzymania zieleni miejskiej; 
  • obsługa porozumień z administracją rządową w zakresie utrzymania cmentarzy, grobów wojennych i miejsc pamięci narodowej

 

DO GÓRY
Włącz powiadomienia WebPush
Dziękujemy, teraz zawsze będziesz na bieżąco!
Przeglądasz tę stronę w trybie offline.
Przeglądasz tę stronę w trybie online.