Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies klikając przycisk Ustawienia. Aby dowiedzieć się więcej zachęcamy do zapoznania się z Polityką Cookies oraz Polityką Prywatności.
obsługi kancelaryjnej, informacyjnej, mailowej i telefonicznej gabinetu Burmistrza oraz Zastępcy Burmistrza, w tym spraw związanych z wyjazdami służbowymi oraz organizacją spotkań;
tworzenia raportów i sprawozdań wynikających z przepisów szczególnych oraz bieżącej działalności Burmistrza na podstawie zebranych danych i ich analizy;
prowadzenia ewidencji podróży służbowych pracowników Urzędu;
organizacji praktyk zawodowych;
dofinansowania kształcenia pracowników samorządowych;
administrowania spraw związanych z testamentami allograficznymi;
przygotowywania i prowadzenia projektów w obszarach społeczno-gospodarczych oraz współpracy z wydziałami i referatami Urzędu w zakresie przygotowania i realizacji projektów o znaczeniu gminnym i regionalnym;
tworzenia i realizacji Strategii Rozwoju Gminy Brześć Kujawski oraz koordynowania działań związanych z gminną polityką rozwoju;
sporządzania, koordynowania i monitorowania raportu o stanie Gminy;
prowadzenia i przygotowywania budżetu obywatelskiego, w tym przeprowadzania konsultacji społecznych oraz realizacji projektów w ramach budżetu obywatelskiego;
obsługi Urzędu oraz innych budynków gminnych związanych z Urzędem w zakresie sprzątania, napraw i usług konserwatorskich oraz administracyjno- gospodarczych;
zakupów i gospodarki środkami rzeczowymi majątku ruchomego Urzędu z wyłączeniem sprzętu i akcesoriów komputerowych, w tym dokonywanie ich zakupu, współpraca z komisją do oceny przydatności do dalszego użytkowania oraz komisją likwidacyjną zużytych lub zbędnych składników rzeczowych majątku ruchomego;
prowadzenia zaopatrzenia Urzędu w środki czystości oraz dokonywanie zakupu usług niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania Urzędu;
zezwoleń na organizację imprez z uwzględnieniem bezpieczeństwa imprez masowych przy imprezach podmiotów zewnętrznych nieruchomości; we współdziałaniu z zarządcą
kategoryzacji i ewidencji obiektów turystycznych zgodnie z przepisami ustawy o usług hotelarskich oraz usług pilotów wycieczek i przewodników turystycznych oraz ustawy o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych,
prowadzenia rejestru instytucji kultury;
sportu i realizowanych programów sportowych, kultury fizycznej i turystyki;
organizowania narad, spotkań, konferencji i briefingów Burmistrza;
promocji Gminy i Urzędu, w tym kreowania i realizacji polityki promocyjnej Gminy oraz współpracy z lokalnymi mediami i komórkami organizacyjnymi Urzędu, gminnymi jednostkami organizacyjnymi i samorządowymi instytucjami kultury w zakresie promocji i polityki informacyjnej
kontaktu z mediami i przygotowywania informacji medialnych.
wyszukiwanie naborów i konkursów dotyczących pozyskiwania dofinansowań ze środków pochodzących ze źródeł zewnętrznych;
sporządzanie wniosków wraz z załącznikami w zakresie pozyskiwania zewnętrznych środków finansowych na realizacje inwestycji (środki pochodzące z Unii Europejskiej, środki krajowe);
pozyskiwanie funduszy na inwestycje energetyczne w Gminie,
prowadzenie bieżącej kontroli nad procesem inwestycyjnym / wydatkowaniem środków dotyczącym zadań współfinansowanych ze źródeł zewnętrznych;
prowadzenie rozliczenia wydatkowanych środków ze źródeł zewnętrznych;
ścisła współpraca z Wydziałem Zarzadzania i Administracji związana z realizacją i aktualizacją Strategii Rozwoju Gminy Brześć Kujawski;
sporządzanie informacji o pozyskanych i rozliczonych środkach ze źródeł zewnętrznych dla Referatu Inwestycji i Zamówień Publicznych celem przekazania na majątek gminy,
sporządzanie informacji o inwestycjach współfinansowanych ze środków zewnętrznych w celu promocji zadania
Stanowisko ds. Uzdrowiska i Ochrony Zabytków - Marlena Pińkowska-Gawłowska
administrowanie budynkami gminnymi, obiektami Gminy nieprzekazanymi w trwały zarząd jednostkom organizacyjnym oraz budynkami i obiektami użyczonymi Gminie;
planowanie i realizacja konserwacji, remontów bieżących pomieszczeń biurowych oraz gospodarczych znajdujących się wewnątrz budynków Urzędu lub związanych z Urzędem oraz zapewnienie terminowego przeprowadzania przeglądów technicznych;
obsługa funkcjonowania gminy uzdrowiskowej w tym realizacji zadań wynikających z przepisów ustawowych o gminach uzdrowiskowych, spraw dotyczących terenów górniczych wody i borowiny, operatu uzdrowiskowego i statutu uzdrowiska;
opieka nad zabytkami, w tym: sporządzania gminnego programu opieki nad zabytkami oraz sprawozdań z realizacji tego programu, prowadzenie gminnej ewidencji zabytków objętych wojewódzką ewidencją zabytków, przyjmowanie zawiadomień o odkryciu przedmiotów o wartości zabytkowej lub archeologicznej i zawiadamianie o tym Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, uzyskiwanie odpowiednich pozwoleń i opinii od Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, sprawowanie opieki nad zabytkami, koordynowanie finansowania prac konserwatorskich, restauratorskich i robót budowlanych przy zabytku, do którego tytuł prawny ma Gmina, wnioskowanie o przyznanie dotacji celowej na dofinansowanie prac konserwatorskich przy zabytkach,
prowadzenie spraw związanych z planowaniem i sposobem utrzymania zieleni miejskiej;
obsługa porozumień z administracją rządową w zakresie utrzymania cmentarzy, grobów wojennych i miejsc pamięci narodowej