Stanowisko ds. kadr i administracji – Barbara Trzeciak - (54) 231-63-12
- Obsługa gospodarcza, sekretariat, archiwum - (54) 231-63-10, fax (54) 231-63-24, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Stanowisko ds. Kadr i Administracji
prowadzi sprawy osobowe, socjalne, organizacyjno-prawne Urzędu, a w szczególności:
1) sprawy skarg i wniosków oraz kancelarii Urzędu,
2) sprawy obsługi Sekretariatu Burmistrza i Zastępcy oraz ich interesantów,
3) sprawy dokumentacji stosunku pracy pracowników Urzędu i kierowników gminnych jednostek organizacyjnych, oraz socjalne i kasy zapomogowo - pożyczkowej zgodnie z odrębnymi
regulaminami,
4) czynności naboru, zatrudnienia, oceny wynagradzania i szkolenia pracowników, w tym publicznych i interwencyjnych,
5) prowadzenie spraw administrowania budynkiem i obsługą Urzędu oraz zaopatrzenia w urządzenia, materiały, dzienniki i prasę,
6) prowadzenie archiwum zakładowego, spraw bhp, wypadków przy pracy i badań profilaktycznych pracowników,
7) prowadzenie ewidencji pełnomocnictw, upoważnień oraz zarządzeń wewnętrznych Burmistrza,
8) prowadzenie spraw testamentów allograficznych przyjmowanych przez Burmistrza w trybie art. 951k..c.