herb bk2

Gmina Brześć Kujawski laureatem

logo inwestuj2

Menu

oferty pracy17

kamera online2 copy

filmy promocyjne

Do otwarcia Brzeskiej
Kapsuły Czasu pozostało:

wolski slawomirNaczelnik Wydziału Inwestycji i Infrastruktury - Sławomir Wolski
Tel.:- 54 231 63 13,  
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
    
1.    Referat Inwestycji i Zamówień Publicznych  

Kierownik Referat - Wioletta Jabłońska
Tel.: 54 231 63 13, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Geodeta -  54 230 48 52, e-mail:  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Zakres czynności:
- postępowania Urzędu zmierzające do rozstrzygnięcia zamówień publicznych w trybie ustawy Prawo zamówień publicznych;
- geodezja, w tym informacji przestrzennej, podziałów nieruchomości i opłat adiacenckich, lokalizacji zjazdów z drogi gminnej;
- wykorzystanie środków na cele inwestycyjne ze źródeł zewnętrznych, przygotowanie planów, terenów i dokumentacji inwestycji i remontów, prowadzenie procesu inwestycyjnego (w rozumieniu funkcji inwestora w prawie budowlanym) z dokonaniem odbioru zadania, przekazania do użytkowania i rozliczaniem finansowym włącznie.

2.   Referat Gospodarki Przestrzennej i Ochrony Środowiska

Kierownik Referatu  -   Maciej Leszczyński
Tel.: 54 231 63 14, e-mail:  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
tel. 54 230 48 56, 54 230 48 59

 

Zakres czynności:
- planowanie i zagospodarowanie przestrzenne, postępowania o ustalenie warunków zabudowy lub lokalizacji inwestycji, wypisy, wyrysy i zaświadczenia z zakresu planowania i zagospodarowania przestrzennego, oraz opłat planistycznych;
- całokształt spraw ochrony środowiska, w tym postępowań o uwarunkowania środowiskowe i oceny oddziaływania na środowisko, ochrona przyrody i gruntów rolnych (szkód w rolnictwie i łowiectwie, wycinanie drzew, odwodów łowieckich), ochrona zwierząt, ochrona przed odpadami i zanieczyszczeniem środowiska;
- obsługa spraw funkcjonowania gminy uzdrowiskowej (tereny górnicze wody i borowiny, operat uzdrowiskowy, statut Uzdrowiska i zadania wynikające z przepisów ustawowych o gminach uzdrowiskowych);
- gospodarka wodna wynikająca z Prawa wodnego;
- prowadzenie wymaganych prawem rejestrów z dziedziny ochrony środowiska, przyrody, zwierząt i łowiectwa (m.in. zezwoleń na działalność transportu nieczystości na utrzymanie psów agresywnych, rejestrów polowań, rejestru odbioru odpadów).
- Sprawy zezwoleń na zajęcie pasa drogowego i umieszczenie urządzeń w pasie drogowym.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Sławomir Wolski - (54) 231-63-13,
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- Ochrona środowiska, rolnictwo, leśnictwo i infrastruktura komunalna, inwestycje i zamówienia publiczne - (54)231-63-13
- Budownictwo i gospodarka przestrzenna - (54) 231-63-14, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- Gospodarka gruntami i mieniem komunalnym- (54) 231-63-28, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

Wydział Inwestycji i Infrastruktury:
1) programowanie i planowanie przedsięwzięć inwestycyjnych oraz pełnienie roli wiodącej w tym zakresie wobec pozostałych służ i jednostek z preferencja dla zadań finansowanych środkami UE,
2) prowadzenie działalności inwestycyjnej poprzez przygotowanie, realizację, nadzór, odbiór i rozliczenie inwestycji,
3) przygotowanie i prowadzenie remontów obiektów i infrastruktury komunalnej,
4) kontrolowanie wykonywania zadań gospodarki komunalnej,
5) wykonywanie zadań Gminy dotyczących planowania zaopatrzenia energetycznego,
6) prowadzenie spraw uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego oraz sporządzania i zmian planów, zagospodarowania przestrzennego,
7) prowadzenie zadań organu gospodarki przestrzennej i architektoniczno – budowlanego w zakresie zadań własnych i powierzonych,
8) prowadzenie spraw ochrony przyrody, zabytków i miejsc pamięci narodowej,
9) prowadzenie postępowań w sprawach zezwoleń i opłat za usunięcie drzew i krzewów z terenu nieruchomości,
10) prowadzenie procedur związanych z udzielaniem zamówień publicznych wobec zadań Wydziału oraz roli wiodącej i konsultacyjnej przy procedurach zamówień realizowanych przez
inne Wydziały,
11) prowadzenie spraw prawa wodnego, ochrony i rekultywacji gruntów rolnych i leśnych oraz ochrony środowiska,
12) prowadzenie spraw konserwacji, kategoryzacji, bezpieczeństwa, oczyszczania i oświetlenia dróg gminnych oraz opłat i zezwoleń za zajęcie pasa drogowego,
13) prowadzenie spraw rolnictwa, łowiectwa, ochrony roślin i zwierząt,
14) gospodarowanie komunalnymi lokalami mieszkalnymi i użytkowymi, prowadzenie spraw wspólnot mieszkaniowych, i obsługa komisji mieszkaniowej
15) prowadzenie całości spraw obsługi transportowej Urzędu i technicznej budynku Ratusza,
16) dokonywanie przypisów z tytułu:
- użytkowania wieczystego, używania, dzierżawy i najmu gruntów, budynków i lokali,
- opłat adiacenckich i planistycznych,
- sprzedaży gruntów, budynków i lokali,
17) wykonywanie prawa pierwokupu, uwłaszczeń i zatwierdzeń podziałów nieruchomości,
18) prowadzenie spraw związanych z lokalizacją reklam, szyldów, obiektów tymczasowych, imprez na terenach gminnych oraz nazewnictwa ulic i numeracji nieruchomości,
19) prowadzenie spraw związanych z wydawaniem zezwoleń na uprawę maku lub konopi oraz nadzorem nad uprawami,

 

 

Czerwiec 2019
N P W Ś C Pt S
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30

Komunikaty

  • Spotkanie z psychologiem
    Więcej…  
  • Wybory do Izb Rolniczych, 28 lipca 2019 r.
    Więcej…  
  • Wspólne posiedzenie Komisji Rady Miejskiej: ds. Budżetu, Środowiska, Rolnictwa i Rozwoju, ds. Społecznych, Oświaty i Porządku Publicznego, Uzdrowiskowej - 17 czerwca 2019
    Więcej…  
  • Nowy komunikat w sekcji dla rolników
     
  • Koncert "Cichy Pokornego Serca"
    Więcej…  
  • Dlaczego nie warto przechodzić na emeryturę w czerwcu
    Więcej…  
  • Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania Dorzecza Zgłowiączki (LGD) - Cel Ogólny I

     

    Więcej…  
  • Piknik rodzinny SP nr 1
    Więcej…  
  • Wakacyjne półkolonie z BCK
    Więcej…  
  • Zaproszenie Boniewo
    Więcej…  
  • Raport o Stanie Gminy Brześć Kujawski za rok 2018 - debata
    Więcej…  
  • Bezpłatne badania słuchu
    Więcej…  
  • ZUS szkoli z e-akt i na temat zwolnień lekarskich
    Więcej…  
  • Konkurs LGD
    Więcej…  
  • Zarządzenia Burmistrza Brześcia Kujawskiego w sprawie ogłoszenia konkursu na stanowiska dyrektorów szkół

     

    Więcej…  
  • Ogłoszenie o naborze wniosków 3/2019 - LGD

    Więcej…  

  • Ogłoszenie o naborze wniosków - Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania Dorzecza Zgłowiączki - informuje o możliwości składania wniosków o udzielenie wsparcia na operacje realizowane przez podmioty inne niż LGD
    Więcej…  
  • III EDYCJA KONKURSU PLASTYCZNEGO „Turystyka na obszarze LGD w oczach młodych mieszkańców III”
    Więcej…  
  • Użytkowniku wieczysty mienia komunalnego
    Więcej…  
  • Projekt pn. „GraduatON” współfinansowany ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych
    Więcej…  
  • Warsztaty komputerowe w bibliotece
    Więcej…  
  • Rusza PROO 2019: start!
    Więcej…  
  • Nabór do programów priorytetowych: Azbest 2019, Edukacja Ekologiczna 2019, OCHRONA PRZYRODY 2019, Słonecznik 2018-2019
    Więcej…  
  • Tradycyjnie do przodu
    Więcej…  
  • Nabór wniosków o dofinansowanie przedsięwzięć w ramach programu priorytetowego Czyste powietrze
    Więcej…  
  • Dotacje na instalacje fotowoltaiczne i pompy ciepła

    Więcej…  

  • e-Akta. Teraz prościej i taniej
    Więcej…  
  • Plan dyżurów Przewodniczącego i Wiceprzewodniczących Rady Miejskiej
    Więcej…  
  • Godziny pracy BOPS
    Więcej…  
  • Walcz ze smogiem i zyskaj dofinansowanie
    Więcej…  
  • Dwa tygodnie na wpis do rejestru przechowawców akt osobowych i płacowych
    Więcej…  
  • Dyżury Przewodniczącego i Wiceprzewodniczących Rady Miejskiej

     

    Więcej…  
  • Usuwanie wyrobów zawierających azbest
    Więcej…  
  • Transmisja z obrad sesji Rady Miejskiej
    Więcej…  
  • Urząd Marszałkowski zaprasza do uczestnictwa w bezpłatnych kursach językowych

    Więcej…  

  • Harmonogram odbioru odpadów - zasady segregacji

     

    Więcej…  
  • Służba przygotowawcza w korpusie szeregowych
    Więcej…  
  • Krajowa Mapa Zagrożeń Bezpieczeństwa
    Więcej…  
  • 500+ Nowy okres świadczeniowy
    Więcej…  
  • KOMUNIKAT MINISTERSTWA CYFRYZACJI - Rodzicu, zarejestruj swoje dziecko online!
    Więcej…  
  • Kongsberg automotive - rekrutacja
    Więcej…  
  • Projekt Baltic Pipe
    Więcej…  
  • Jakość wody przeznaczonej do spożycia w Gminie Brześć Kujawski
    Więcej…  
  • Uwaga!! Zagrożenie ASF!! Jak postępować w przypadku znalezienia padłego dzika?
    Więcej…  
  • Zastrzeganie zagubionych dokumentów
    Więcej…  
  • Sportowy talent - zajęcia dla dzieci
    Więcej…  
  • Co warto wiedzieć o e-Składce
    Więcej…  
  • Zakladanie firmy przez telefon - informacja
    Więcej…  
  • Komunikat Burmistrza Brześcia Kujawskiego
    Więcej…  
  • Punkty pomocy psychologicznej i prawnej
    Więcej…  
  • Platforma informacyjna dla obywateli
    Więcej…