herb bk2

inwest19

Menu

Do otwarcia Brzeskiej
Kapsuły Czasu pozostało:

skarbnik gm

 

 

 

Skarbnik Gminy – Joanna Wojtczak
tel.: (54) 231-63-15, 661 473 044
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

 

 

Referat Księgowości

  • Zastępca Skarbnika - Halina Mandosik
    tel. (54) 231 63 15
  • Sprawozdawczość - Olga Wiśniewska
    tel. (54) 231 63 15, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  • Środki trwałe - Magdalena Pińska
    tel. (54) 230 48 55, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  • Księgowość
    tel. (54) 230 48 53, e-mail:
    Monika Szafrańska Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.,
    Jolanta DorszTen adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
    Monika BączkowskaTen adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  • Kasa - Barbara Dębicka- Krygier
    tel. (54) 231 63 22

 

Zakres czynności:
- księgowość budżetowa i finansowa;
- księgowość podatkowa, z egzekucją podatkową włącznie;
- obsługa kasowa i inkasentów;
- koordynacja przeprowadzania inwentaryzacji;
- ewidencje majątkowe i rozliczenia inwentaryzacji;
- wpłaty czynszów i opłat za użytkowanie wieczyste;
- rozliczanie dotacji udzielanych przez gminę ze środków publicznych,
- współpraca ze Stanowiskiem ds. Kadr i Płac w zakresie Pracowniczych Planów Kapitałowych.

 


Referat Podatków i Opłat

  • Kierownik Referatu - Aleksandra Dębczyńska
    Podatek rolny, leśny, nieruchomości od osób prawnych i fizycznych

    tel. (54) 231 63 21, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.


Zakres czynności:
- wymiar podatków i opłat lokalnych (od nieruchomości, od środków transportowych, opłaty targowej i opłaty uzdrowiskowej), podatku rolnego, podatku leśnego i opłaty skarbowej;
- zwolnienia i ulgi podatkowe oraz związana z tym pomoc publiczna;
- zaświadczenia podatkowe oraz poświadczenia stażu rolnego na rzecz KRUS, KOWR i stażów pracowniczych;
- opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi w ramach przepisów o utrzymaniu porządku i czystości w gminach.

budzet obywatelski

szczepimy

Komunikaty

  • Zaproszenia do udziału w spotkaniu Lokalnego Partnerstwa na rzecz wody
    Więcej…  
  • Zgłoś zadanie do Budżetu Obywatelskiego 2022!
    Więcej…  
  • Przerwy w dostawie energii elektrycznej
    Więcej…  
  • Narodowy Spis Powszechny 2021 - uwaga na oszustów, podszywających się pod rachmistrzów spisowych!
    Więcej…  
  • Nowy komunikat w sekcji dla rolników
     
  • PILNE - wstrzymanie przyjęć do Oddziału Kardiologii
    Więcej…  
  • PILNE - zawieszenie przyjęć do oddziałów internistycznych
    Więcej…  
  • Przerwy w dostawie energii elektrycznej
    Więcej…  
  • PILNE - zawieszenie przyjęć do Oddziału Otolaryngologii, Chirurgii Głowy i Szyi
    Więcej…  
  • Komunikaty ZUS
     
  • Szkolenia on-line organizowane przez Kujawsko-Pomorski ODR w Minikowie
    Więcej…  
  • Komunikat Kierownika Brzeskiego Ośrodka Pomocy Społecznej
    Więcej…  
  • Od 27 marca w całym kraju zaostrzenie zasad bezpieczeństwa
    Więcej…  
  • Covid-19: DDMA + W. Kluczowe zasady bezpieczeństwa
    Więcej…  
  • Badania Instytutu Rozwoju Wsi i Rolnictwa
    Więcej…  
  • Zawieszenie przyjęć planowych w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym we Włocławku
    Więcej…  
  • Zawieszenie przyjęć do oddziałów: pulmonologii, diagnostyki leczenia raka płuca, urologii, dermatologii w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym we Włocławku
    Więcej…  
  • Informacja dotycząca dyżuru Przewodniczącego Rady Miejskiej
    Więcej…  
  • ALERT RCB, w związku z wprowadzonymi obostrzeniami dotyczącymi COVID-19
    Więcej…  
  • Komunikat Burmistrza Brześcia Kujawskiego w sprawie uruchomienia dyżurów w Punkcie Obsługi Interesanta w Wieńcu
    Więcej…  
  • „Trzynasta i czternasta” emerytura dla emerytów i rencistów KRUS
    Więcej…  
  • Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego zaprasza właścicieli gospodarstw rolnych do udziału w XVIII Ogólnokrajowym Konkursie Bezpieczne Gospodarstwo Rolne
    Więcej…  
  • Komunikat KRUS - Wysokość miesięcznej składki na ubezpieczenie wypadkowe, chorobowe i macierzyńskie w II kwartale 2021 r.
    Więcej…  
  • Otwarty konkurs grantowy 2021
    Więcej…  
  • Stop Covid - pobierz aplikację!
    Więcej…  
  • Informacja dla hodowców drobiu
    Więcej…  
  • Waloryzacja świadczeń wypłacanych przez KRUS od dnia 1 marca 2021 r.
    Więcej…  
  • KRUS ogłasza II edycję Ogólnopolskiego Konkursu dla Dzieci na Rymowankę o Bezpieczeństwie w Gospodarstwie Rolnym
    Więcej…  
  • Profilaktyka WZW B i C w województwie kujawsko-pomorskim
    Więcej…  
  • Program Operacyjny Pomoc Żywnościowa 2014-2020
    Więcej…  
  • Możliwość wykonywania testów na COVID-19 w Radziejowie
    Więcej…  
  • Czujka na straży Twojego bezpieczeństwa! Kampania edukacyjna Państwowej Straży Pożarnej we współpracy z Kasą Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego
    Więcej…  
  • Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego rozpoczęła wysyłanie deklaracji podatkowych PIT za 2020 r.
    Więcej…  
  • eKRUS - informacje
    Więcej…  
  • Informacja o zbędnych/zużytych składnikach rzeczowych majątku ruchomego
    Więcej…  
  • Zmiana porządku organizacyjnego w biurze podawczym Brzeskiego Ośrodka Pomocy Społecznej
    Więcej…  
  • Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego rozliczy podatek dochodowy od większości wypłaconych emerytur i rent oraz rodzicielskich świadczeń uzupełniających
    Więcej…  
  • Procedura załatwiania spraw w Urzędzie Miejskim w Brześciu Kujawskim
    Więcej…  
  • Numer kontaktowy do Wojewódzkiego Inspektoratu Sanitarnego

    W związku z usprawnieniem obsługi zgłoszeń Państwowy Wojewódzki Inspektor Sanitarny podaje nowy numer kontaktowy do całodobowej infolinii dla obywatela: + 48 222 500 115

     
  • W przypadku awarii wodno - kanalizacyjnej na terenie gminy Brześć Kujawski
    Więcej…  
  • Godziny otwarcia Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) w Starym Brześciu
    Więcej…  
  • Skorzystaj z nieodpłatnej pomocy prawnej
    Więcej…  
  • Koronawirus: informacje, komunikaty i zalecenia
    Więcej…  
  • Stacja meteorologiczna w miejscowości Pikutkowo
    Więcej…  
  • Ogłoszenie o konkursach
  • Transmisja z obrad sesji Rady Miejskiej
    Więcej…  
  • Jakość wody przeznaczonej do spożycia w Gminie Brześć Kujawski
    Więcej…  
  • Punkty pomocy psychologicznej i prawnej
    Więcej…