herb bk2

inwest19

Menu

oferty pracy17

kamera online2 copy

filmy promocyjne

Do otwarcia Brzeskiej
Kapsuły Czasu pozostało:

wolski slawomirNaczelnik Wydziału Inwestycji i Infrastruktury - Sławomir Wolski
Tel.:- 54 231 63 13,  
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
    
1.    Referat Inwestycji i Zamówień Publicznych  

Kierownik Referat - Wioletta Jabłońska
Tel.: 54 231 63 13, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Geodeta -  54 230 48 52, e-mail:  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Zakres czynności:
- postępowania Urzędu zmierzające do rozstrzygnięcia zamówień publicznych w trybie ustawy Prawo zamówień publicznych;
- geodezja, w tym informacji przestrzennej, podziałów nieruchomości i opłat adiacenckich, lokalizacji zjazdów z drogi gminnej;
- wykorzystanie środków na cele inwestycyjne ze źródeł zewnętrznych, przygotowanie planów, terenów i dokumentacji inwestycji i remontów, prowadzenie procesu inwestycyjnego (w rozumieniu funkcji inwestora w prawie budowlanym) z dokonaniem odbioru zadania, przekazania do użytkowania i rozliczaniem finansowym włącznie.

2.   Referat Gospodarki Przestrzennej i Ochrony Środowiska

Kierownik Referatu  -   Maciej Leszczyński
Tel.: 54 231 63 14, e-mail:  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
tel. 54 230 48 56, 54 230 48 59

 

Zakres czynności:
- planowanie i zagospodarowanie przestrzenne, postępowania o ustalenie warunków zabudowy lub lokalizacji inwestycji celu publicznego, wydawanie wypisóww, wyrysów i zaświadczeń z zakresu planowania i zagospodarowania przestrzennego, a także ustalanie opłat planistycznych;
- całokształt spraw i realizacji polityki ochrony środowiska, w tym gminnych programów ochrony środowiska , postępowań o ustalenie uwarunkowań  środowiskowych  i oceny oddziaływania na środowisko, ochrona przyrody i gruntów rolnych (szkód w rolnictwie, wycinki drzew, spraw dotyczących obwodów łowieckich), ochrona zwierząt w tym zezwoleń na utrzymanie psów rasy agresywnej , ochrona przed odpadami i zanieczyszczeniem środowiska;
- obsługa spraw funkcjonowania gminy uzdrowiskowej (tereny górnicze wody i borowiny, operat uzdrowiskowy, statut Uzdrowiska i zadania wynikające z przepisów ustawowych o gminach uzdrowiskowych);
- gospodarka wodna wynikająca z Prawa wodnego;
- prowadzenie wymaganych prawem rejestrów z dziedziny ochrony środowiska, przyrody, zwierząt i łowiectwa (m.in. zezwoleń na działalność transportu nieczystości na utrzymanie psów agresywnych, rejestrów polowań, rejestru odbioru odpadów).
- Sprawy zezwoleń na zajęcie pasa drogowego i umieszczenie urządzeń w pasie drogowym.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Luty 2020
N P W Ś C Pt S
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29

Komunikaty

  • Posiedzenie Komisji Skarg, Wniosków i Petycji
    Więcej…  
  • Wyłączenia prądu
    Więcej…  
  • Koncert charytatywny - 22.02.2020r.
    Więcej…  
  • Rekrutacja do Przedszkola Publicznego Nr 1 "Kraina Bajek"
    Więcej…  
  • INFORMACJA O PRZESUNIĘCIU TERMINU OTWARCA ŻŁOBKA - Wieniecka Kraina Malucha
    Więcej…  
  • Nabór wniosków na pozyskanie dofinansowania na panele fotowoltaiczne
    Więcej…  
  • Ogłoszenie o konkursach
    Więcej…  
  • Inkubator Dostępności
    Więcej…  
  • Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania Dorzecza Zgłowiączki informuje o możliwości składania wniosków o udzielenie wsparcia na operacje realizowane przez podmioty inne niż LGD
    Więcej…  
  • Rolniku - możesz złożyć wniosek o zwrot podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego
    Więcej…  
  • Mój prąd - Program dofinansowania mikroinstalacji fotowoltaicznych
    Więcej…  
  • "Przyszłość dla młodych 2!"
    Więcej…  
  • Informacja dla hodowców drobiu - ptasia grypa

    Więcej…  

  • Instalacje fotowoltaniczne - "Mój prąd"
    Więcej…  
  • Zadbaj o czyste powietrze. Program CZYSTE POWIETRZE 2020
    Więcej…  
  • Konkurs - Wybieram Wybory
    Więcej…  
  • Ogłoszenie o naborze wniosków 2/2019/EFS/PG
    Więcej…  
  • Ogłoszenie o naborze wniosków 1/2019/EFS/PG
    Więcej…  
  • UWAGA Rejestr – BDO
    Więcej…  
  • GRANTY DLA PRZEDSIĘBIORCÓW – Oś 7 Rozwój Lokalny Kierowany przez Społeczność
    Więcej…  
  • Nowy komunikat w sekcji dla rolników
     
  • Projekty grantowe w ramach Osi 11 RPO WK-P 2014-2020
    Więcej…  
  • Dyrektor Brzeskiego Centrum Kultury w Brześciu Kujawskim ogłasza konkurs na stanowisko Głównego Księgowego
    Więcej…  
  • PROGRAM OPERACYJNY POMOC ŻYWNOŚCIOWA 2014-2020

     

    Więcej…  
  • Pierwszy krok do zawodowej służby wojskowej
    Więcej…  
  • Jak leganie zatrudnić pracownika w rolnictwie?
    Więcej…  
  • Pomoc KRUS dla poszkodowanych rolników w wyniku wystąpienia niekorzystnych zjawisk atmosferycznych w 2019 r.
    Więcej…  
  • Informacja o planowanych polowaniach zbiorowych w sezonie łowieckim 2019/20 Koła Łowieckiego Cyranka

    Więcej…  

  • Uprawy Objęte Systemem Monitoringu Suszy Rolniczej w Gminie Brześć Kujawski (Rok 2019)

     

    Więcej…  
  • Przedsiębiorco - zainwestuj w rozwój swojej firmy!
    Więcej…  
  • Nabór wniosków w ramach programu priorytetowego „Energia Plus”
    Więcej…  
  • Projekt "GraudatON"
    Więcej…  
  • Informacja
    Więcej…  
  • Informacja
  • Użytkowniku wieczysty mienia komunalnego
    Więcej…  
  • Nabór do programów priorytetowych: Azbest 2019, Edukacja Ekologiczna 2019, OCHRONA PRZYRODY 2019, Słonecznik 2018-2019
    Więcej…  
  • Tradycyjnie do przodu
    Więcej…  
  • Nabór wniosków o dofinansowanie przedsięwzięć w ramach programu priorytetowego Czyste powietrze
    Więcej…  
  • Dotacje na instalacje fotowoltaiczne i pompy ciepła

    Więcej…  

  • Plan dyżurów Przewodniczącego i Wiceprzewodniczących Rady Miejskiej
    Więcej…  
  • Godziny pracy BOPS
    Więcej…  
  • Dyżury Przewodniczącego i Wiceprzewodniczących Rady Miejskiej

     

    Więcej…  
  • Usuwanie wyrobów zawierających azbest
    Więcej…  
  • Transmisja z obrad sesji Rady Miejskiej
    Więcej…  
  • Harmonogram odbioru odpadów - zasady segregacji

     

    Więcej…  
  • KOMUNIKAT MINISTERSTWA CYFRYZACJI - Rodzicu, zarejestruj swoje dziecko online!
    Więcej…  
  • Jakość wody przeznaczonej do spożycia w Gminie Brześć Kujawski
    Więcej…  
  • Zastrzeganie zagubionych dokumentów
    Więcej…  
  • Zakladanie firmy przez telefon - informacja
    Więcej…  
  • Komunikat Burmistrza Brześcia Kujawskiego
    Więcej…  
  • Punkty pomocy psychologicznej i prawnej
    Więcej…  
  • Platforma informacyjna dla obywateli
    Więcej…