herb bk2

Gmina Brześć Kujawski laureatem

logo inwestuj2

Menu

oferty pracy17

kamera online2 copy

filmy promocyjne

chymkowski tomaszNaczelnik Wydziału:
Tomasz Chymkowski 54/231 63 26,
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

- Urząd Stanu Cywilnego - (54) 231-63-17,
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- Ewidencja Ludności, dowody osobiste - (54) 231-63-25,
lub (54) 231-47-51, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- Promocja - (54) 231-63-26, 54/231 63 16 ,
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- Dodatki mieszkaniowe i energetyczne, fundusz sołecki, zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych
(54) 231-63-18, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- Ewidencja działalności gospodarczej, zwrot podatku akcyzowego, archiwum - (54) 231-63-29, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- Informatyk, - (54) 231-63-27, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- Sprawy społeczne, ochrona danych, udostępnianie informacji publicznej , punkt informacji turystycznej - (54) 234-51-78, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. , Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- Obsługa Rady Miejskiej, Pełnomocnik Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych - (54) 231-63-18, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- Prowadzenie spraw zarządzania kryzysowego, bezpieczeństwa publicznego, obrony cywilnej, kancelarii tajnej i wojskowych – 54/ 234 50 88, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

 

Zakres zadań:
I Prowadzenie spraw służących realizacji praw i obowiązków społeczno-administracyjnych mieszkańców, a w szczególności:
1) wydawanie dokumentów stwierdzających tożsamość,
2) prowadzenie ewidencji ludności,
3) prowadzenie stałego rejestru wyborców i spisów ludności na potrzeby wyborów, referendów, czy spisów statystycznych,
4) prowadzenie i aktualizacja ksiąg i rejestrów stanu cywilnego oraz wydawanie decyzji administracyjnych i zaświadczeń wynikających z aktów stanu cywilnego,
5) udzielanie oraz cofanie zezwoleń na organizowanie zbiórek publicznych, przyjmowanie zawiadomień o organizowaniu zgromadzeń publicznych, i wydawanie decyzji zakazujących ich
organizacji, jeżeli naruszają przepisy prawa,
6) ewidencja działalności gospodarczej, współpraca ze współuczestnikami tzw. jednego okienka oraz promowanie przedsiębiorczości,
7) koordynacja zadań związanych z czasem pracy placówek handlowych, gastronomicznych i usługowych oraz związanych z przewozem osób i ładunków taksówkami,
8) prowadzenie ewidencji obiektów turystycznych i hotelarskich,
9) prowadzenie spraw związanych z funkcjonowaniem podstawowej opieki zdrowotnej na terenie Gminy,
II Prowadzenie spraw wynikających ze statusu gminy uzdrowiskowej
III Prowadzenie spraw kultury, kultury fizycznej i turystyki, w tym:
a) współudział w organizacji festiwali, przeglądów i innych imprez kulturalnych, turystycznych
i sportowych,
c) nadzorowanie spraw bezpieczeństwa osób kąpiących się oraz biorących udział w imprezach kulturalnych i sportowych
IV Gromadzenie danych o działających na terenie Gminy organizacjach i stowarzyszeniach oraz prowadzenie spraw organizacji pożytku publicznego,
V Prowadzenie spraw udostępniania danych osobowych oraz prowadzenie spraw udostępniania bezpieczeństwa danych osobowych i systemów informatycznych w tym: prowadzenie
ewidencji wniosków o udostępnienie danych osobowych, weryfikacji tych wniosków i udzielania stanowiskom pozwoleń na udostępnianie wnioskowanych danych,
VI Prowadzenie spraw dodatków mieszkaniowych i kontroli wniosków, a także dodatków energetycznych.
VII Prowadzenie spraw zwrotu akcyzy paliwa rolniczego.
VII Prowadzenie zadań Gminy z zakresu ochrony przeciwpożarowej i współdziałanie z OSP, w tym min. z ubezpieczeniem i szkoleniem strażaków, ubezpieczeniem wozów bojowych,
sprawnością sprzętu, remiz itp.
IX Prowadzenie spraw promocji Gminy poprzez m.in:
1) upowszechnianie oferty inwestycyjnej, folklorystycznej i turystycznej,
2) promocję walorów uzdrowiskowych Wieńca-Zdroju,
3) organizację udziałów w targach turystycznych,
4) stron internetowych i poczty elektronicznej, oraz współpracę z mediami,
5) współorganizowanie imprez, zwodów sportowych, świąt i uroczystości,
6) opracowywanie i publikację materiałów promocyjnych.
X Obsługa spraw przeciwdziałania uzależnieniom, w tym:
1) obsługa Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych,
2) przedkładanie projektów programów rozwiązywania problemów uzależnień oraz związanego z tym budżetu, a także kontrola jego realizacji i zgodności z przyjętym programem rocznym,
3) współpraca z instytucjami, stowarzyszeniami, organizacjami i służbami w zwalczaniu uzależnień,
4) prowadzenie spraw opłat i zezwoleń na sprzedaż i podawanie alkoholu,
XI Prowadzenie obsługi informatycznej stanowisk pracy, oraz BIP poczty elektronicznej.
XII Prowadzenie zadań związanych z integracją europejską, w tym zadań współpracy z gminami partnerskimi i społecznościami lokalnymi Europy,
XIII Prowadzenia spraw Funduszu Sołeckiego
XIV Prowadzenie obsługi Rady Miejskiej i jednostek pomocniczych, a w szczególności:
1) korespondencji i spraw związanych z funkcjonowaniem Rady, radnych i sołectw,
2) dokumentowanie posiedzeń Rady, Radnych, i zebrań wiejskich z udziałem organów Gminy,
3) pilotowanie projektów uchwał i zarządzeń oraz prowadzenie spraw, wniosków, interpelacji i zapytań, a także odpowiednich rejestrów,
4) prowadzenie spraw organizacyjnych i technicznych wyborów i referendów.
XV Prowadzenie spraw zarządzania kryzysowego, bezpieczeństwa publicznego, obrony cywilnej, kancelarii tajnej i wojskowych, a w szczególności:
1) planowanie działalności oraz koordynowanie i nadzorowanie przedsięwzięć powszechnego obowiązku obrony,
2) opracowywanie i utrzymywanie w stałej aktualności dokumentacji obrony cywilnej i wojskowej,
3) nakładanie obowiązków na osoby fizyczne i prawne w ramach
powszechnej samoobrony ludności,
4) przygotowywanie i przechowywanie sprzętu obrony cywilnej,
5) prowadzenie spraw ochrony informacji niejawnych,
6) koordynowanie przedsięwzięć sił obrony cywilnej w akcjach
ratunkowych oraz w likwidacji skutków klęsk żywiołowych i zagrożeń środowiska,
7) udział w przygotowywaniu i prowadzeniu naboru do wojska,
8) współdziałanie z Policją w sprawach bezpieczeństwa publicznego

 

 

Wrzesień 2017
N P W Ś C Pt S
1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Komunikaty

  • Co wyrabia się w bibliotece?? - SOWY
    Więcej…  
  • Zmiana stawek opłat z tytułu gospodarowania odpadami komunalnymi od 1 października 2017
    Więcej…  
  • E-składki – nowa usługa dla ubezpieczonych w KRUS
    Więcej…  
  • Akcja przewonienia gazu ziemnego ,,JESIEŃ 2017"
    Więcej…  
  • Zmiana nazw ulic: I Armii Wojska Polskiego, 19 Stycznia, Świerczewskiego.
    Więcej…  
  • Silny wiatr
    Więcej…  
  • VI JESIENNY KONCERT ORGANOWY
    Więcej…  
  • WIECZÓR Z POLSKIM DISCO POLO
    Więcej…  
  • II edycja Ogólnopolskiego Konkursu Wiedzy o Prawie Wyborczym

    Więcej…  

  • Lokalny Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich we Włocławku zaprasza na bezpłatne konsultacje w ramach Mobilnego Punktu Informacyjnego
    Więcej…  
  • Komunikat Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
    Więcej…  
  • Komunikat Prezesa Krajowej Izby Kominiarzy do właścicieli i zarządców budynków w zwiąku z rozpoczęciem sezonu grzewczego 2017/2018
    Więcej…  
  • Częściowa emerytura rolnicza
    Więcej…  
  • Partnerstwo dla książki - Zajęcia artystyczne dla dzieci w wieku 9-14 lat
    Więcej…  
  • Komunikat Powiatowego Lekarza Weterynarii we Włocławku
    Więcej…  
  • „Turystyka na obszarze LGD w oczach młodych mieszkańców”
    Więcej…  
  • Komunikat Głównego Lekarza Weterynarii w sprawie obecnosci niedozwolonej substancji w jajach konsumpcyjnych pochodzących z polskich ferm
    Więcej…  
  • Od 1 września 2017 r. obowiązują nowe kwoty przychodów decydujące o zmniejszeniu lub zawieszeniu świadczeń emerytalno-rentowych
    Więcej…  
  • Apel o pomoc finansową dla powiatu chojnickiego na usuwanie skutków nawałnicy

    Więcej…  

  • Biblioteka Publiczna w Brześciu Kujawskim zaprasza na ,,Warsztaty artystyczne dla dorosłych"
    Więcej…  
  • INFORMACJE DOTYCZĄCE STYPENDIUM NA ROK SZKOLNY 2017/2018
    Więcej…  
  • Informacje z KRUS
    Więcej…  
  • Bezpłatne szczepienia przeciw pneumokokom
    Więcej…  
  • ŚWIADCZENIA RODZINNE NA OKRES 2017/2018

     

    Więcej…  
  • Nowy okres świadczenia 500+
    Więcej…  
  • ,,Do PSZOK tylko krok"
    Więcej…  
  • PROGRAM OPERACYJNY POMOC ŻYWNOŚCIOWA 2014-2020 - pobieranie dokumentów od 1 sierpnia 2017
    Więcej…  
  • ZUS apeluje-jesteś potencjalnym emerytem?
    Więcej…  
  • KRUS - Niższy wiek emerytalny od 1 października 2017 r.
    Więcej…  
  • Konkurs plastyczny „Turystyka na obszarze LGD w oczach młodych mieszkańców”
    Więcej…  
  • Ostrzeżenie odnośnie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenu podczas zbioru, transportu i składowania płodów rolnych
    Więcej…  
  • Promocja zawodowej służby wojskowej
    Więcej…  
  • Działania LGD w latach 2014-2020
    Więcej…  
  • Informacja KRUS dot. kwoty wolnej od potrąceń oraz kwoty granicznej
    Więcej…  
  • W szkole średnio na jeża?
    Więcej…  
  • Od 1 czerwca 2017 r. obowiązują nowe kwoty przychodów decydujące o zmniejszeniu lub zawieszeniu świadczeń emerytalno-rentowych
    Więcej…  
  • Afrykański pomór świń - infromacja

     

    Więcej…  
  • Informacje - KRUS
    Więcej…  
  • Konsultacje społeczne dotyczące powszechnego spisu rolnego 2020
    Więcej…  
  • Komunikat odnośnie wypuszczania drobiu na zewnątrz w chowie przyzagrodowym
    Więcej…  
  • Informacja dla rolników dot. wieku emerytalnego
    Więcej…  
  • Lista odmian zalecany (LOZ) do uprawy na rok 2017 w województwie kujawsko-pomorskim
    Więcej…  
  • Otwarcie obiektów sportowych
    Więcej…  
  • Informacja o waloryzacji emerytur i rent rolniczych od dnia 1 marca 2017 r.
    Więcej…  
  • Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania Dorzecza Zgłowiączki w perspektywie finansowej 2014-2020
    Więcej…  
  • Zmiany przepisów dot. wycinki drzew
    Więcej…  
  • Zakladanie firmy przez telefon - informacja
    Więcej…  
  • Informacja dla rolników dot. zmiany kwoty przychodu miesięcznego lub innych oraz ubezpieczenia upraw rolnych i zwierząt gospodarskich w 2017r.
    Więcej…  
  • Poszukujemy pracowników - Mercator Medical
    Więcej…  
  • Zasady potracania zaliczek na podatek dochodowy - dla rolników
    Więcej…  
  • Stawki podatkowe 2017
    Więcej…  
  • Wypłaty świadczeń rodzinnych i wychowawczych (500+)
    Więcej…  
  • Zmiana lokalizacji Agencji Pocztowej w Wieńcu
    Więcej…  
  • Informacje Wojskowej Komendy Uzupełnień we Włocławku
    Więcej…  
  • Oferta finansowa WFOŚiGW
    Więcej…  
  • Dyżury radnych
    Więcej…  
  • Informacja dotycząca realizacji programu „Rodzina 500 plus”
    Więcej…  
  • Komunikat Burmistrza Brześcia Kujawskiego
    Więcej…  
  • Punkty pomocy psychologicznej i prawnej
    Więcej…  
  • Platforma informacyjna dla obywateli
    Więcej…